poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Kolczyki z ptaszkami

Cześć! Dawno mnie nie było. Cały czas się bujam z zapaleniem nerek, w EDS to niestety potrwa kilka miesięcy, więc moja aktywność też będzie w tym czasie mniejsza ze względu głównie na hipotonię, która się nasila, ilekroć coś się dzieje dodatkowego. Nie jest zbyt bezpiecznie, ale jakoś muszę wrócić do crapowania, bo bez tego natychmiast nasila mi się depresja. ;(

Zrobiłam wczoraj kolczyki z ptaszkami i ulubionymi koralikami bicone. Ptaszki mnie zachwyciły, jak tylko je zobaczyłam. Nadają lekkości dość ciężkim kolczykom. ;)

Kolczyki zgłaszam na wyzwanie DIY.









8 komentarzy:

  1. Świetne kolczyki ! Zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kolczyki. Piękne kolory!!! Życzę Ci dużo zdrowia.<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne, proste ale efektowne ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł z tymi ptaszkami! PIękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze! Dziękuje za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i bardzo delikatne. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu DIY - Inka-art DT/DIY

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne.
    Życzę szysbkiego powrotu do zdrowia, jak najszybszego!!
    pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, wracaj jak najszybciej do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!