wtorek, 15 sierpnia 2017

Shaker z sercem

Prosta kartka na wyzwanie Hats & Bags.

Oraz na wyzwanie monochromatyczne ;)

Oraz
na wyzwanie moodboardowe w Lemoncraft ;)

Oraz
S jak Sodalit ;)

Pierwszy raz robiłam shakera z tak wąskim brzegiem. Mojej taśmy nie da się rozciąć wzdłuż, więc musiałam użyć kosteczek, czego nie znoszę, bo masa odklejania. W dodatku musiałam to zrobić podwójnie, bo zapomniałam o szybce. Tak to jest z demencją, trzeba się namachać. ;)

Przy okazji - może ktoś z Was wie, czy i gdzie można kupić papier z niebieskimi kwiatami? Wszędzie są różowe. Chciałabym takie same jak te popularne z różowymi, tylko z niebieskimi. Gossamer Blue ma niebieskie róże na okładce, ale to tyle, nic niebieskiego w środku nie ma. A ja wolę niebieski od różu. ;)









10 komentarzy:

  1. Woow, śliczna kateczka. piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza :) nie mogę się oprzeć wrażeniu że dziewczynka jest smutna, a może tylko ciekawa. Wzrok płata mi figle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka! Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudna gorjusska! Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh so cute
    Thanks for sharing at My Time To Craft x

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodka karteczka <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serce się ładnie komponuje. Życzę powodzenia w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!