wtorek, 11 lipca 2017

Urodzinowa deszczowa kartka

Chciałam wyjść poza strefę swojego komfortu. Zliftowałam kartkę z Pintetestu. Tło wykonałam ecolinami, wychodząc tym samym daleko poza strefę mojego scrapowego komfortu, bo mimo że kocham ecoliny, nie umiem się nimi dobrze posługiwać. Użyłam 2 kolorów, ale nie czekałam, aż warstwy wyschną. Chciałam uzyskać efekt deszczu spływającego po szybie, ale nie dosłownie, tylko raczej w przenośni. I to w miarę mi wyszło. 
Kolory - żółty i niebieski - to już jeden z moich ulubionych zestawów kolorów, więc za długo poza tą strefą komfortu nie pobyłam. ;) W realu ta tasiemka bardziej wpada w pomarańczowy. 

Cytat oczywiście z "Deszczowej piosenki" - od dawna chciałam go użyć. ;)





2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!