niedziela, 25 czerwca 2017

Zebra na Dzień Chorób Rzadkich

28.02 przypada Dzień Chorób Rzadkich. Zebra jest symbolem EDS, chociaż jeśli chodzi o zespół Ehlersa-Danlosa 6a, to symbolem powinna być chyba zebra albinos. ;) No bo jak się ma ponad 100 tysięcy osób z innymi typami EDS do raptem 10 osób na świecie z 6a? I jednej z EDS6a i deficytem hydroksyproliny jednocześnie?

Tak to właśnie jest - najprawdopodobniej jestem jedyna. Wolałabym się wyróżniać w czymś innym, osobiście wypracowanym, ale tu nie miałam wyboru. Możecie czuć się wyróżnieni, że znacie kogoś jedynego na świecie. ;>

Zeberka jest wyklejona kryształkami kwadratowymi. Wykleja się nimi znacznie trudniej niż okrągłymi, zawsze wychodzi krzywo, co mnie mocno frustruje. ;) Ale mimo wszystko chyba wolę kwadraty - finalnie lepiej wyglądają. Z kolei okrągłymi się lepiej wykleja.

Zeberkę wklejam dopiero dziś, bo wpis mi zalegał. Spóźniłam się na 28.02, a potem jakoś odkładałam publikację.

Możecie pomóc! Gdyby każda osoba, która to czyta, wysłała jeden sms o treści POMOC 2763 na numer 2763, byłabym wdzięczna! Gdybyście zechcieli zainstalować FaniMani i wpisać mój numer subkonta w uwagach, moja wdzięczność nie znałaby granic. ;-) FM nic nie kosztuje, a ratuje życie! Instrukcję znajdziecie tutaj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!