sobota, 8 kwietnia 2017

Takie kwiatki

Inspiracja TandiArt. Nie wiem, z czego korzystała TandiArt, ale ja do tej pracy po raz pierwszy użyłam gelli plate. Efekty mnie nieco rozczarowały, ale koniec końców do takich prac te efekty są najlepsze. Lepszych byłoby mi szkoda ciąć. ;>

Niemniej jednak Mike Deakin mówi, że zamiast gelli plate sprawdza si,e nieźle mata silikonowa do pieczenia, więc muszę nabyć.

Czarny pisak to Fude Ball. Chlapałam natomiast ecolinami.

Digi stempel też z TandiArt.

Chciałam znaleźć cytat o tym, jak się uczymy przez naśladownictwo, ale nie znalazłam. Wielka szkoda, bo do tej pracy byłby idealny. To mój hołd. Niedoskonały, bo gdzie mi tam do talentu TandiArt, ale mój. 




Big Shot mile mnie zaskoczył tym, że z łatwością tnie także filc, dzięki czemu kwiatuszki mają ładne przeszycia.


I jeszcze kolorowanka tygodnia ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!