czwartek, 27 kwietnia 2017

Smash

Słaby dziś dzień. Obudziłam się z niedziałającą akomodacją, wszystko jest rozmazane i nieostre. Pewnie zdjęcia niestety też, ale to blog właśnie o tym, więc jeśli tak, to zobaczycie to, co ja widzę. ;)

Pierwszy wpis kolorowankowy. Kolorowanki po numerach są bardzo pomocne w hamowaniu demencji, stąd wpis - uznałam, że ważny.


Prosty i szybki wpis z maską. Specjalnie ją zamówiłam na ali, żeby zrobić ten wpis. Zdjęcia też robiłam sobie sama telefonem - dobre selfie nie jest złe. ;) Nie miałam pomysłu ani wzoru, dlatego tak prosto i bez dodatkowych ozdób.


Zresztą podobnie i tutaj. Koleżanka zrobiła mi grafikę na podstawie zdjęcia, a ja ją pokolorowałam. Średnio pamiętałam to zdjęcie, nie miałam też kolorów markerów, i trochę w ciemno pokolorowałam futra chłopaków. Wyszło wystarczająco, żeby zachować wpis. Nie mogę już kombinować, bo smash nr 2 nie mieści mi się już nawet w gumkę, taki jest gruby.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!