niedziela, 12 marca 2017

Jeszcze 2 wielkanocne :)

Zrobiłam jeszcze 2 wielkanocne kartki. Shaker cards mają coś w sobie. Poza tym błyszczące koraliki czy cekiny mnie przyciągają.

Obie kartki są dostępne na Allegro.



Tym razem robiłam zdjęcia w specjalnym białym pudełku przeznaczonym do tego celu. I co? I gucio! Jest tak samo beznadziejnie i nieostro, a do tego muszę wycinać kartki prawie przy krawędziach, bo widać krawędzie pudełka. Proszę o instrukcję, jak zrobić porządne zdjęcia telefonem w domu zimą. Jasię poddaję, nie wiem, co jeszcze mam zrobić. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!