poniedziałek, 6 lutego 2017

To dla Babci!

Nie wiem, jak to się stało, ale Kwiat Dolnośląski nagrodził mój wpis w smashu! To moja pierwsza w życiu nagroda scrapowa - tak, znowu coś po raz pierwszy. :D Jestem przekonana, że tę nagrodę zawdzięczam mojej Babci, która teraz tańczy kankana w jakiejś wielkiej niebieskiej tancbudzie, i to jej tę nagrodę dedykuję. <3


***
Zrobiłam pierwszą ikonę, najmniejszą. Bardzo lubię ikony i chyba zamówię jeszcze jakąś, ale tym razem partial drill, żeby twarze były nadrukowane - myślę, że taka będzie wyglądać lepiej. :)





2 komentarze:

  1. Zawsze chciałam spróbować mozaik ale nie mogłam nic porządnego znaleźć, a haft kojarzył mi się tylko z igłą i nitką i przerażał z jakichś powodów. Dzięki tobie odkryłam taką fajną możliwość! Mała rzecz a cieszy. Dziękuję ci.

    PS wydawało mi się, że ze względu na specyfikę twojej choroby nie bardzo mogłam ci sugerować rękodzieło ze względów czysto technicznych ale skoro próbowałaś haftu krzyżykowego (like a boss ;) to może druty też się nadadzą? Teraz jest taka rozmaitość drutów i włóczek może byłoby nawet łagodniejsze dla stawów niż takie drobne ściegi? A zawsze coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, druty i szydełko to niestety nie dla mnie, nie przy ZA :D W szkole na ZPT to tata za mnie robił prace szydełkowe i drutowe, jedną opaskę mam do dziś. ;) Mnie krew zalewa i bluzgi lecą. :D
      Jeszcze mam zamiar spóbować haftu koralikowego, tylko czekam na pudełka na koraliki ;)

      Usuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!