poniedziałek, 20 lutego 2017

Cudne wykrojniki

Istnieje polska grupa, na której powstają wykrojniki. W drodze głosowania wybiera się motyw, który scraperkom najbardziej odpowiada, jedna zdolna dusza projektuje i rysuje ten motyw, a potem wysyła do majfrienda na ali. Majfriend produkuje wykrojniki według rysunku zdolnej duszy. Z tą współpracą dużo zachodu i dziewczyna się napracuje, a wszystko to robi z dobrej woli, nic na tym nie zarabiając. Zarabia majfriend, a my mamy piękne wykrojniki. Linki, które tu zaraz podam, są prawdziwe, sprawdzone, dziewczyny już dostały wykrojniki i je przetestowały. Ja też zamierzam kilka zamówić. Dostałam pozwolenie, żeby napisać o tym na blogu, bo wykrojniki są dla wszystkich i nawet lepiej, jeśli więcej osób je kupi, bo sprzedawcy chętniej będą współpracować. A w planach kolejne piękne wzory!

Tu kilka pierwszych:

Komunijne. Kilka różnych wzorów. Nie zrażajcie się, że to są obrazki. Wykrojniki istnieją naprawdę i można je już zamawiać.

Komunijne 2.

Ażurowe 7 cm. Wycina się wzór, ale nie wycinają się krawędzie - można te wzory wyciąć np. na kartce!

Ażurowe 11 cm.

Serduszko i motylek

Te ostatnie podobają mi się najbardziej - są prześliczne!



W planach są kolejne wzory. Ja akurat nie używam komunijnych, ale warto o nich wspomnieć, bo na ali innych komunijnych w ogóle nie ma! Takich ażurowych do wycinania tła też nie widziałam, a są niesamowite. Zachęcam do zakupów.

***Nie, nikt mi za reklamę nie płaci. Trafiłam na tę grupę kilka dni temu, spodobała mi się i uznałam, że warto napisać o tej inicjatywie.***


Edit 10.03: Są nowe, duże aparaty w 3 wariantach. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!