środa, 11 stycznia 2017

Kartka kawowa + pomysły

Pomyślałam, że czas zacząć spisywać pomysły na prace, zanim wypadną z głowy. Więc poniżej kilka... może nie pomysłów, ale pytań, czy to się da zrobić. ;)

1. Wyklejałam kiedyś kartkę dla przyjaciółki - spódnica tancerki była z papierów i koronek. A gdyby tak wykleić całą kartkę? Albo pół? 2/3?

2. Wykrojniki doskonale sobie radzą z wycinaniem okienek do shaker cards, to może by z tej folii wyciąć coś innego? Kwiatki? Motylki?

3. Odkąd zaczęłam zbierać serwetki do decupage'u, myślę o tym, żeby zrobić z nich drzewo, mam nawet rozrysowany plan w notesie. ;)

4. Myślę o tym, żeby kupić wykrojnik w kształcie okna, a za oknem wstawić fragment pocztówki jako widoczek. Przed oknem mogłyby leżeć książki. Tylko nie mam takiego stempla. Ale może znajdę jakiś stosik w gazecie?

5. Może wykleić tło kartki skrawkami papierów, tak jak to robię często w smashu?

6. Próbowałam dekupażować kartki, ale mod podge się nie sprawdza, odznacza się bardzo i wygląda to źle. Ale może z jakimś matowym medium?

7. W smashu mam choinkę wyklejaną z Maremi - to może by taką karteczkę zrobić?

8. Wpis ślubny dla przyjaciółki - albo haft (już na mnie czeka), albo wpis mixed mediowy w jej smashu w  zieleniach i z cytatem z Bukowiny.

9. Spróbować wykroić coś z puszki.

Prosta kartka, znowu w stylu clean & simple, zrobiona z użyciem wykrojników - zainspirowana kartką Magudy. A że jestem sroką i lubię wszystko, co się błyszczy, to cekiny bardzo mi się spodobały. ;) Dziś wykorzystałabym inną sentencję i trochę zmieniła układ kółeczek - ale to może następnym razem.


***
W scrapcafe dziś candy! Znowu robię coś pierwszy raz - to moje pierwsze w życiu candy. :-) Trzymajcie kciuki!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!